sobota, 13 lutego 2016

Witojcie!

Cześć, cześć, czołem jestem rosołem...
Witam w najdłuższym, najnudniejszym i najbezsensowniejszym poście informacyjnym. Mam nadzieję, że nikt nie uśnie czytając go i że ktokolwiek w ogóle go przeczyta.
Po pierwsze, widzicie ten piękny kursor? Takie czarne serduszko? Jest t najbardziej wkurzający kursor świata, a czemu? Bo gdy jest na naszym cudownym tle to go nie widać. Więc ten miłej męczarni, przez walentynki!
Druga sprawa jest taka, że blog mi jakoś tak nie działa więc będę hojnym adminem i przez następne 2 tygodnie, czyli do 27 lutego każde opowiadanie będzie dostawało 2 razy więcej expa! Wow! Tyle dobra!
O już trzeci punkt... więc ten... są walentynki(edit: będą jutro) a że do romansu temu blogowi daleko, więc żadnego eventu o mizianiu się w krzakach robić nie będę. Zrobię coś lepszego, a mianowicie głosowanie na najlepszego pisarza bloga... wiecie takiego kogoś kto według was najlepiej pisze.

A oto ankieta:


Nie działa ci ankieta? Wejdź tu (blogger taki zły ,-,): <<klik>>

Nagrody:

1.Miejsce
1000 exp
dodatkowe 3 punkty umiejętności do przyznania według uznania
specjalny przedmiot o dźwięcznej nazwie Wróżka Miłości

2. Miejsce
500 exp
dodatkowe 2 punkty umiejętności do przyznania według uznania

3. Miejsce
250 exp
dodatkowy 1 punkt umiejętności do przyznania według uznania

Głosowanie trwa do... następnej soboty.

Stwierdziłam, że czas zając się przedmiotami i je jakoś takoś określić (o ekwipunku mówię), a że chcę aby ten blog był tworzony przez nas wszystkich to listę przedmiotów chcę zrobić razem z wami.
Każdy z was do listy zrobionej przez administrację ma prawo dopisać swoje rzeczy, czyli macie pomysł piszecie do Tyvsy(z resztą jak zawsze).
Tu macie formularz, który należy wypełnić i mi przesłać aby przedmiot został dodany.

Nazwa przedmiotu:
Cena:
Od jakiego poziomu można się w niego wyposażyć:
Cechy:
Dodatkowe:

Lista do dnia 28 lutego będzie znana tylko mi i Caspianowi, dlatego życzę miłego zgadywania czy przedmiot się nie powtórzy. Po dniu 27 lutym nie wolno wam przesyłać kolejnych przedmiotów.
Pewnie zastanawia was czym jest "Wróżka Miłości", pozwólcie że odpowiem.
To taki mały wredny przedmiot który lata za swoim właścicielem do czasu aż właściciel umrze. Gdy jej właściciel straci życie Wróżka wskrzesi go, a sama obrazi się na niego i odleci w siną dal. Milusio, nie prawdaż?
Słyszycie tą muzykę? Jak nie to głusi jesteście lub kliknęliście zastopowanie. Muzyka ta zostanie z nami na dłużej, lecz w następną sobotę przestanie włączać się automatycznie.
Czemu teraz włącza się automatycznie?
Bo stwierdziłam, że chcę żebyście poczuli jej klimatyczność, a sami za pewne jej nie włączycie.
Wszystkie piosenki śpiewa jakże cudowna Lizz i większość z nich to tak chiński szajs (czyt. japoński)
Zapomniałabym! Bo wiecie w końcu poprawiłam wiek ludzi którzy już mieli urodziny, więc ten gratuluję pełnoletności Moirze, Rotherowi 19 lat i Ay'i 17 xD

Dobra to chyba wszystko.
Miłego expienia,
administratorka, Tyvsa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz