Questy

To tak, może zacznę od opisania ogólnego systemu questów. Działa on tak, że każdy z was musi napisać opowiadanie, które zawiera punkty podane poniżej, questy można robić w kilka osób, wystarczy że umieścicie kogoś w swoim opowiadaniu, wtedy quest będzie zaliczony wszystkim osobą opisanym w opowiadaniu, Np. gdy jesteś na 1 poziomie:

  • respawnujesz się na wyspie początkowej
  • zwiedzasz ją
  • nagle słyszysz krzyki, idziesz w ich stronę
  • widzisz małego ducha uwięzionego w klatce
  • prosi cię, żebyś mu pomógł, pokazuje ci zawieszony na gałęzi klucz
  • wspinasz się na drzewo, zdejmujesz go i otwierasz klatkę
  • duszek w zamian chce pokazać ci wyspę

W opowiadaniu muszą znaleźć się te punkty, ale reszta należy do ciebie - to ty wymyślasz jak będzie wyglądać duszek, co dokładniej ci powie i czy będziesz chciał, żeby oprowadził cię po wyspie.







PIERWSZY POZIOM

  • respawnujesz się w mieście początkowym - Yono
  • zwiedzasz je
  • nagle słyszysz krzyki, idziesz w ich stronę
  • widzisz małego ducha uwięzionego w klatce
  • prosi cię, żebyś mu pomógł, pokazuje ci zawieszony na gałęzi klucz
  • wspinasz się na drzewo, zdejmujesz go i otwierasz klatkę
  • duszek w zamian chce pokazać ci miasto

Nagroda za ukończenie - 200 sztuki złota, 500 punktów doświadczenia.





DRUGI POZIOM

  • podczas zwiedzania miasta zaczepia cię Handlarz Broni
  • słysząc, że jesteś tu nowy proponuje ci darmową broń na start
  • wybierasz jedną z broni: miecz, katana, szpada, sztylet, noże, topór, łuk, proca.
  • Handlarz proponuje ci, żebyś przetestował ją na Taotiach - stworzeniach przypominających gargulców
  • jeśli decydujesz się przetestować broń, szukasz Taotii, zabijasz 4, a 5 boleśnie rani cię w bark, znajduje cię Lili - miejscowa medyczka, zaprowadza cię do swojego domu i nakłada ci opatrunek, po czym wyjaśnia ci motorykę PWO
  • jeśli nie decydujesz się na przetestowanie broni, dalej zwiedzasz wyspę i natrafiasz na Lili, która proponuje ci pójście do jej domu i wyjaśnienie całej motoryki gry, zgadzasz się
  • razem z Lili wybierasz swoją pierwszą umiejętność, a także dowiadujesz się jakie moce podarował ci nieśmiertelny.

Nagroda za ukończenie - 500 sztuk złota, 1000 punktów doświadczenia.





TRZECI POZIOM


  • Lili prowadzi cię na arenę i wyjaśnia, że w tym miejscu możesz ćwiczyć sobie do woli walcząc z innymi graczami. Gdy podczas walki twoje HP spadnie poniżej 20% przegrywasz, jeśli twojego przeciwnika, wygrywasz.
  • dziękujesz Lili i wypróbowujesz swoje umiejętności na arenie
  • walczysz na niej z Yao, który po skończonym meczu proponuje ci kolejną rozgrywkę z nim, tylko tym razem wygrany otrzyma jajo smoka.
  • wygrywasz mecz i dostajesz jajo.
  • jedziesz na przejażdżkę. Gdy przejeżdżasz przez most niespodziewanie atakuje cię grupa zamaskowanych mężczyzn. Odbierają ci broń i związują ci ręce. Jeden z nich zdejmuje kominiarkę i rozpoznajesz w nim Yao. Domyślasz się, że chce się zemścić na tobie.
  • z opresji ratuje cię inny gracz z 50 lvl (któryś z adminów).
  • zaprzyjaźniasz się z nim i razem robicie następny quest.

Nagroda za ukończenie - 500 sztuk złota, 1500 punktów doświadczenia.





CZWARTY POZIOM


  • jedziecie do miasta w którym spotykacie Lili - prosi was, żebyście pozbierali dla niej zioła.
  • znajdujecie łąkę, zauważacie zioła o które prosiła Lili, jednak koło nich śpi średniej wielkości, niebieski smok.
  • zakradacie się do niego, zrywacie zioła i wycofujecie się, ale smok nagle się budzi i was atakuje.
  • walczycie z nim i go pokonujecie.
  • zanosicie zioła Lili.

Nagroda za ukończenie - 700 sztuk złota, 2000 punktów doświadczenia.




PIĄTY POZIOM


  • z jaja, które wygrałeś podczas walki z Yao wykluwa się mały smok, opiekujesz się nim.
  • gracz, z którym się zaprzyjaźniłeś daje ci miksturę szybkiego wzrostu, używasz jej na smoczku.
  • wsiadasz na smoka i latasz nim po mapie.
  • dolatujesz do tajemniczej wyspy.
  • widzisz na niej małą świątynię, wchodzisz do niej.
  • w środku znajduje się przedmiot o nazwie "unknown"
  • podnosisz go i nagle wokół ciebie wszystko robi się białe, a po chwili biel znika i stoi przed tobą twój Nieśmiertelny

Nagroda za ukończenie - 800 sztuk złota, , 2500 punktów doświadczenia.





SZÓSTY POZIOM

  • Nieśmiertelny prosi cię o pomoc - któryś z graczy ukradł mu broń, a on nie może go sam poszukać, bo nie może opuszczać swojej wyspy. Mówi ci też, że wczoraj wyczuł użycie broni w mieście Henchi.
  • udajesz się tam, jednak po drodze coś się wydarza
  • gdy docierasz do miasta, zaczepiasz przechodniów i pytasz się ich o kogoś z magiczną bronią
  • żaden z nich nic nie wie.
  • chodzisz po całym mieście, jednak nic nie znajdujesz.
  • załamany siadasz na schodach pobliskiego sklepu i zastanawiasz się co robić.
  • nagle zaczepia cię lekko podpity żebrak i prosi o coś do jedzenia.
  • dajesz mu bułkę, a ten siada koło ciebie i zaczyna skarżyć się na swój los, marudzić.
  • nie słuchasz go, dalej zastanawiasz się co robić.
  • nagle on napomyka coś o niezwykłej broni.
  • prosisz go, żeby powtórzył.
  • mówi ci, że wczoraj walczył z niejakim Zhang'iem. Założył się z nim, że wygra. Przegrał, bo w połowie meczu Zhang wyjął ową broń i dzięki niej go pokonał. Żebrak stracił wszystko co miał i teraz nie stać go nawet na jedzenie.
  • pytasz go czy widział gdzie Zhang udał się po meczu.
  • odpowiada ci, że nie wie, ale podaje ci nazwę hotelu w którym nocował i mówi, że być może tam będą wiedzieli.
  • w ramach podziękowania dajesz mu kolejną bułkę i kilka złotych monet.

Nagroda za ukończenie - 1000 sztuk złota, 3000 punktów doświadczenia.




SIÓDMY POZIOM

  • udajesz się do hotelu.
  • pytasz się gospodyni o Zhanga.
  • odpowiada, że owszem, był tu, jednak wyjechał dziś z samego rana.
  • pytasz się jej, czy wie coś więcej.
  • mówi, że może.
  • wykładasz na blat 5 złotych monet.
  • gospodyni mówi ci, że usłyszała jak mówił coś o Podziemiach.
  • wykładasz kolejne 5 monet.
  • odpowiada, że znajduje się on przy mieście Yono.
  • pytasz się jej jak tam dotrzeć i wykładasz kolejne monety.
  • mówi ci.
  • dziękujesz i wychodzisz z hotelu.
  • lecisz do Yono.

Nagroda za ukończenie - 1000 sztuk złota, 3500 punktów doświadczenia.





ÓSMY POZIOM

  • docierasz do Yono.
  • pytasz się kogoś o podziemia, a on odpowiada ci, że nie ma nic takiego w pobliżu.
  • zaczepiasz następną osobę, jednak ona mówi to samo.
  • dociera do ciebie, że gospodyni zrobiła cię w balona.
  • zamierzasz już wrócić do niej, ale coś cię powstrzymuje.
  • zwiedzasz miasto i stwierdzasz, że jest śliczne.
  • coś się wydarza.

Nagroda za ukończenie - 1200 sztuk złota, 4000 punktów doświadczenia.




DZIEWIĄTY POZIOM

  • wracasz do Henchi, do hotelu.
  • spotykasz tam gospodynię i jesteś na nią wściekły.
  • mówi ci, że jest pewna tego co ci wcześniej pokazała. Jako dowód pokazuje ci mapę.
  • zabierasz ją i ignorujesz krzyki gospodyni o kasę za nią.
  • ponownie udajesz się do Yono i posługując się mapą znajdujesz podziemia w pobliżu.
  • przed teleportem do niego spotykasz grupę ludzi.
  • pytasz się ich o Zhang'a.
  • odpowiadają, że faktycznie, widzieli tu pewnego człowieka, który był tak głupi i wszedł do podziemi sam.
  • ruszasz do teleportu i zamierzasz go użyć, jednak zatrzymują cię i mówią, że możesz dołączyć do nich i razem go przejść.
  • zgadzasz się.

Nagroda za ukończenie - 1500 sztuk złota, 4500 punktów doświadczenia.





DZIESIĄTY POZIOM

  • przechodzicie razem podziemia - składają się one z 5 pomieszczeń i 1 większego, w którym jest boss (olbrzym, którego dotyk natychmiast zabija).
  • system teleportuje was do Yono.
  • dziękujesz grupie
  • żegnasz się z nimi i rozchodzicie się.
  • pytasz ludzi w mieście o Zhanga, jeden jest bardzo ciekawy o co chodzi. Proponuje ci pomoc w jego znalezieniu.
  • szukacie dalej razem, w końcu Deng (tak się przedstawił) mówi, że to bez sensu i zaprasza cię do swojego domu. 
  • docieracie do niego i wchodzicie do środka. Deng robi wam herbatę.
  • siadacie na kanapie i rozmawiacie. Nagle Deng urywa rozmowę i dziwnie się uśmiecha. Pytasz go o co chodzi, a on odpowiada, że "koniec tego teatrzyku".
  • Deng podchodzi do ciebie, łapie cię za koszulkę i rzuca na ścianę. Tracisz przytomność.

Nagroda za ukończenie - 2000 sztuk złota, 5000 punktów doświadczenia.




JEDENASTY POZIOM

  • budzisz się.
  • jesteś w małej chatce
  • kątem oka zauważasz kobietę
  • odwraca się do ciebie
  • okazuje się, że jest to:
                                      - He Xiangu - Change
                                      - Gao Guojiu - Guan Yu
                                      - Li Tieguai - Dizang
                                      - Lan Caihe - Guanyin
                                      - Lü Dongbin - Pangu
                                      - Han Xiangzi - Cangjie
                                      - Zhang Guolao - Fuxi
                                      - Zhongli Quan - Huang Di
  • rozmawiasz z nim chwilę
  • Bóg daje ci misję
  •                                   - Change - jej ukochany królik zniknął. Podążaj po poszlakach, aby go znaleźć i przynieś go jej.
                                      - Guan Yu -
                                      - He Xiangu - Change
                                      - He Xiangu - Change
                                      - He Xiangu - Change
                                      - He Xiangu - Change
                                      - He Xiangu - Change
                                      - He Xiangu - Change


Nagroda za ukończenie - 200 sztuki złota, 500 punktów doświadczenia.



Questy trzeba wykonywać po kolei, nie można żadnego ominąć!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz