- respawnujesz się na wyspie początkowej
- zwiedzasz ją
- nagle słyszysz krzyki, idziesz w ich stronę
- widzisz małego ducha uwięzionego w klatce
- prosi cię, żebyś mu pomógł, pokazuje ci zawieszony na gałęzi klucz
- wspinasz się na drzewo, zdejmujesz go i otwierasz klatkę
- duszek w zamian chce pokazać ci wyspę
W opowiadaniu muszą znaleźć się te punkty, ale reszta należy do ciebie - to ty wymyślasz jak będzie wyglądać duszek, co dokładniej ci powie i czy będziesz chciał, żeby oprowadził cię po wyspie.
PIERWSZY POZIOM
- respawnujesz się w mieście początkowym - Yono
- zwiedzasz je
- nagle słyszysz krzyki, idziesz w ich stronę
- widzisz małego ducha uwięzionego w klatce
- prosi cię, żebyś mu pomógł, pokazuje ci zawieszony na gałęzi klucz
- wspinasz się na drzewo, zdejmujesz go i otwierasz klatkę
- duszek w zamian chce pokazać ci miasto
Nagroda za ukończenie - 200 sztuki złota, 500 punktów doświadczenia.
DRUGI POZIOM
- podczas zwiedzania miasta zaczepia cię Handlarz Broni
- słysząc, że jesteś tu nowy proponuje ci darmową broń na start
- wybierasz jedną z broni: miecz, katana, szpada, sztylet, noże, topór, łuk, proca.
- Handlarz proponuje ci, żebyś przetestował ją na Taotiach - stworzeniach przypominających gargulców
- jeśli decydujesz się przetestować broń, szukasz Taotii, zabijasz 4, a 5 boleśnie rani cię w bark, znajduje cię Lili - miejscowa medyczka, zaprowadza cię do swojego domu i nakłada ci opatrunek, po czym wyjaśnia ci motorykę PWO
- jeśli nie decydujesz się na przetestowanie broni, dalej zwiedzasz wyspę i natrafiasz na Lili, która proponuje ci pójście do jej domu i wyjaśnienie całej motoryki gry, zgadzasz się
- razem z Lili wybierasz swoją pierwszą umiejętność, a także dowiadujesz się jakie moce podarował ci nieśmiertelny.
Nagroda za ukończenie - 500 sztuk złota, 1000 punktów doświadczenia.
TRZECI POZIOM
- Lili prowadzi cię na arenę i wyjaśnia, że w tym miejscu możesz ćwiczyć sobie do woli walcząc z innymi graczami. Gdy podczas walki twoje HP spadnie poniżej 20% przegrywasz, jeśli twojego przeciwnika, wygrywasz.
- dziękujesz Lili i wypróbowujesz swoje umiejętności na arenie
- walczysz na niej z Yao, który po skończonym meczu proponuje ci kolejną rozgrywkę z nim, tylko tym razem wygrany otrzyma jajo smoka.
- wygrywasz mecz i dostajesz jajo.
- jedziesz na przejażdżkę. Gdy przejeżdżasz przez most niespodziewanie atakuje cię grupa zamaskowanych mężczyzn. Odbierają ci broń i związują ci ręce. Jeden z nich zdejmuje kominiarkę i rozpoznajesz w nim Yao. Domyślasz się, że chce się zemścić na tobie.
- z opresji ratuje cię inny gracz z 50 lvl (któryś z adminów).
- zaprzyjaźniasz się z nim i razem robicie następny quest.
Nagroda za ukończenie - 500 sztuk złota, 1500 punktów doświadczenia.
CZWARTY POZIOM
- jedziecie do miasta w którym spotykacie Lili - prosi was, żebyście pozbierali dla niej zioła.
- znajdujecie łąkę, zauważacie zioła o które prosiła Lili, jednak koło nich śpi średniej wielkości, niebieski smok.
- zakradacie się do niego, zrywacie zioła i wycofujecie się, ale smok nagle się budzi i was atakuje.
- walczycie z nim i go pokonujecie.
- zanosicie zioła Lili.
Nagroda za ukończenie - 700 sztuk złota, 2000 punktów doświadczenia.
PIĄTY POZIOM
- z jaja, które wygrałeś podczas walki z Yao wykluwa się mały smok, opiekujesz się nim.
- gracz, z którym się zaprzyjaźniłeś daje ci miksturę szybkiego wzrostu, używasz jej na smoczku.
- wsiadasz na smoka i latasz nim po mapie.
- dolatujesz do tajemniczej wyspy.
- widzisz na niej małą świątynię, wchodzisz do niej.
- w środku znajduje się przedmiot o nazwie "unknown"
- podnosisz go i nagle wokół ciebie wszystko robi się białe, a po chwili biel znika i stoi przed tobą twój Nieśmiertelny
Nagroda za ukończenie - 800 sztuk złota, , 2500 punktów doświadczenia.
SZÓSTY POZIOM
- Nieśmiertelny prosi cię o pomoc - któryś z graczy ukradł mu broń, a on nie może go sam poszukać, bo nie może opuszczać swojej wyspy. Mówi ci też, że wczoraj wyczuł użycie broni w mieście Henchi.
- udajesz się tam, jednak po drodze coś się wydarza
- gdy docierasz do miasta, zaczepiasz przechodniów i pytasz się ich o kogoś z magiczną bronią
- żaden z nich nic nie wie.
- chodzisz po całym mieście, jednak nic nie znajdujesz.
- załamany siadasz na schodach pobliskiego sklepu i zastanawiasz się co robić.
- nagle zaczepia cię lekko podpity żebrak i prosi o coś do jedzenia.
- dajesz mu bułkę, a ten siada koło ciebie i zaczyna skarżyć się na swój los, marudzić.
- nie słuchasz go, dalej zastanawiasz się co robić.
- nagle on napomyka coś o niezwykłej broni.
- prosisz go, żeby powtórzył.
- mówi ci, że wczoraj walczył z niejakim Zhang'iem. Założył się z nim, że wygra. Przegrał, bo w połowie meczu Zhang wyjął ową broń i dzięki niej go pokonał. Żebrak stracił wszystko co miał i teraz nie stać go nawet na jedzenie.
- pytasz go czy widział gdzie Zhang udał się po meczu.
- odpowiada ci, że nie wie, ale podaje ci nazwę hotelu w którym nocował i mówi, że być może tam będą wiedzieli.
- w ramach podziękowania dajesz mu kolejną bułkę i kilka złotych monet.
Nagroda za ukończenie - 1000 sztuk złota, 3000 punktów doświadczenia.
SIÓDMY POZIOM
- udajesz się do hotelu.
- pytasz się gospodyni o Zhanga.
- odpowiada, że owszem, był tu, jednak wyjechał dziś z samego rana.
- pytasz się jej, czy wie coś więcej.
- mówi, że może.
- wykładasz na blat 5 złotych monet.
- gospodyni mówi ci, że usłyszała jak mówił coś o Podziemiach.
- wykładasz kolejne 5 monet.
- odpowiada, że znajduje się on przy mieście Yono.
- pytasz się jej jak tam dotrzeć i wykładasz kolejne monety.
- mówi ci.
- dziękujesz i wychodzisz z hotelu.
- lecisz do Yono.
Nagroda za ukończenie - 1000 sztuk złota, 3500 punktów doświadczenia.
ÓSMY POZIOM
- docierasz do Yono.
- pytasz się kogoś o podziemia, a on odpowiada ci, że nie ma nic takiego w pobliżu.
- zaczepiasz następną osobę, jednak ona mówi to samo.
- dociera do ciebie, że gospodyni zrobiła cię w balona.
- zamierzasz już wrócić do niej, ale coś cię powstrzymuje.
- zwiedzasz miasto i stwierdzasz, że jest śliczne.
- coś się wydarza.
Nagroda za ukończenie - 1200 sztuk złota, 4000 punktów doświadczenia.
DZIEWIĄTY POZIOM
- wracasz do Henchi, do hotelu.
- spotykasz tam gospodynię i jesteś na nią wściekły.
- mówi ci, że jest pewna tego co ci wcześniej pokazała. Jako dowód pokazuje ci mapę.
- zabierasz ją i ignorujesz krzyki gospodyni o kasę za nią.
- ponownie udajesz się do Yono i posługując się mapą znajdujesz podziemia w pobliżu.
- przed teleportem do niego spotykasz grupę ludzi.
- pytasz się ich o Zhang'a.
- odpowiadają, że faktycznie, widzieli tu pewnego człowieka, który był tak głupi i wszedł do podziemi sam.
- ruszasz do teleportu i zamierzasz go użyć, jednak zatrzymują cię i mówią, że możesz dołączyć do nich i razem go przejść.
- zgadzasz się.
Nagroda za ukończenie - 1500 sztuk złota, 4500 punktów doświadczenia.
DZIESIĄTY POZIOM
- przechodzicie razem podziemia - składają się one z 5 pomieszczeń i 1 większego, w którym jest boss (olbrzym, którego dotyk natychmiast zabija).
- system teleportuje was do Yono.
- dziękujesz grupie
- żegnasz się z nimi i rozchodzicie się.
- pytasz ludzi w mieście o Zhanga, jeden jest bardzo ciekawy o co chodzi. Proponuje ci pomoc w jego znalezieniu.
- szukacie dalej razem, w końcu Deng (tak się przedstawił) mówi, że to bez sensu i zaprasza cię do swojego domu.
- docieracie do niego i wchodzicie do środka. Deng robi wam herbatę.
- siadacie na kanapie i rozmawiacie. Nagle Deng urywa rozmowę i dziwnie się uśmiecha. Pytasz go o co chodzi, a on odpowiada, że "koniec tego teatrzyku".
- Deng podchodzi do ciebie, łapie cię za koszulkę i rzuca na ścianę. Tracisz przytomność.
Nagroda za ukończenie - 2000 sztuk złota, 5000 punktów doświadczenia.
JEDENASTY POZIOM
- budzisz się.
- jesteś w małej chatce
- kątem oka zauważasz kobietę
- odwraca się do ciebie
- okazuje się, że jest to:
- He Xiangu - Change
- Gao Guojiu - Guan Yu
- Li Tieguai - Dizang
- Lan Caihe - Guanyin
- Lü Dongbin - Pangu
- Han Xiangzi - Cangjie
- Zhang Guolao - Fuxi
- Zhongli Quan - Huang Di - rozmawiasz z nim chwilę
- Bóg daje ci misję
- - Change - jej ukochany królik zniknął. Podążaj po poszlakach, aby go znaleźć i przynieś go jej.
- Guan Yu -
- He Xiangu - Change
- He Xiangu - Change
- He Xiangu - Change
- He Xiangu - Change
- He Xiangu - Change
- He Xiangu - Change
Nagroda za ukończenie - 200 sztuki złota, 500 punktów doświadczenia.
Questy trzeba wykonywać po kolei, nie można żadnego ominąć!
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz