niedziela, 27 grudnia 2015

Od As

Przyjrzałam się dokładnie swojemu avatarowi. Zdawał mi się lekko straszny, czemu nie wiem, ale dzięki temu jego wygląd przyciągał mnie jak szpilki do magnesu. Zaakceptowałam stworzoną przez siebie postać. Po chwili pojawiłam się w jakimś dziwnym mieście. W tym samym czasie, obok mnie pojawiła się jakaś inna graczka. Przytrzymałam na niej wzrok lekko dłużej. Zaczynała grę, z resztą tak samo jak ja. Jej nick był tak samo krótki jak mój, Ad. Ah, tyle wspólnego i w ogóle. Coś czuję, że ta gra bez współpracowników będzie ciężka. Rozejrzałam się po placu na którym się zrespiłam. Nie było tam nikogo, no tak gra dopiero rusza. Podeszłam bliżej do Ad, która tak samo jak ja przed chwilą rozglądała się wokół siebie.
-Ej, ty małe coś, co powiesz na współpracę?-  uwielbiam to, że nie potrafię być miła, gdy gram. Takie już moje życie, nic na to nie poradzę.

<Ad?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz